AHLAN WA SAHLAN

SELAMAT DATANG KE PONDOK FIRAHSHAZIFAH

Isnin, Ogos 30, 2010

KU TEMU KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN

Aku hanya tunduk pasrah kepadaMu
mungkin di dunia ni aku tidak mempunyai jodoh
dgn mana2 lelaki tapi mungkin di akhirat 'dialah'
kebahagiaanku,siapa 'dia' aku tak pasti
tp yag pasti aku lah bidadarinya yg akan melayannya
tanpa rasa jemudan dialah khalifahku dan akulah pemilik rusuknya

ku hanya tunduk redha segala ketetapanMu Tuhan
mungkin ini yang sebaiknya untuk hambaMu ini..
aku hanya akan rasa jiwaku terisi dgn kehadiran cintaMu Tuhan
persaan rinduku terhadapMu semakin melonjak2..
alangkah hinanya diriku dulu merindu manusia yg bukan mahram
bg ku.. tanpa ku sedari diri ini hanya dipermainkan
ya Allah sesungguhnya cinta Mu itu sgt mulia dan tulus
mencintaimu ku temu kebahagiaan tp aabila ku mencintai 'manusia'
aku temui kesengsaraan..mungkin ini permulaannya untuk aku memberikan
sepenuhnya pengabdian cintaku kpd Mu ya Allah..
terima lah salam rindu dan pengabdian cinta dari hambaMu yang hina ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

salam ukhwahfillah abadan abada dari web mutiara mukmin