AHLAN WA SAHLAN

SELAMAT DATANG KE PONDOK FIRAHSHAZIFAH

Isnin, Ogos 16, 2010

RINTIHAN HATI KOSONGKU

Entah kenapa diri ini merasai jiwa ini kosong...hati ini rasa kesunyian walaupun dalam khalayak ramai...entah kenapa jiwa ini kosng walaupun sudah banyak berbuat berbuat ibadah..adakah ibadahku tidak diterima..mengapa diri ini tidak dapat merasai nikmat ketika beribadah..Ramadhan seolah2 tidak ada perbezaan dgn bulan2 lain..mengapa jiwaku ini berasa kosong..ya Allah cintailah aku,aku ingin merasai nikmat cintaMu..aku ingin merasai nikmat ketika ku bersujud kpdMu...ya Allah berikan aku hidayahMu..mengapa aku tidak dpt m'hayati kalamMu..ya Allah aku ingin menangis atas kesilapan dosa2ku..adakah Kau telah menjadikan hatiku sekeras batu..ya Allah aku ingin bertaubat..aku ingin merasai nikmat menangis kerana kesal atas dosa2ku..ya Allah mengapa aku tak dpt menangis..kenapa aku tak dpt mengalirkan air mata taubatku,,ya Allah...diri ini merinduiMu...tolongku YA ALLAH...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

salam ukhwahfillah abadan abada dari web mutiara mukmin