AHLAN WA SAHLAN

SELAMAT DATANG KE PONDOK FIRAHSHAZIFAH

Ahad, April 17, 2011

PEMERGIAN (lafaz yg tersimpan)

aku di rumah di gelar sebagai adik atau fizah....dulu di rumah aku mempunyai seorang peneman yg sangat setia menemaniku di saat aku sedih,gembira,dan macam2 lg perasaan....segalanya aku kongsikan dgn beliau... seorang insan yg sangat setia,dan penyayang...beliau lah ayahku....aku amat rapat dgn ayahku....hingga lah disaat hembusan nafasnya,aku tidak sempat untuk mengucapkan 'adik syg sgt kat ayah'....ayah walaupun jasad ayah tiada bersama dgn adik..tp kasih syg ayah yg x pernah kering sentiasa bersama adik...lafaz sayang aku yg ingin ku ucapkan pd ayah,terus tersimpan dan tidak sempat diucapkan...tp walaubagaimanapun....ayah sentiasa menjadi inspirasi hidupku....cita2 ku untuk ayah menjadi waliku hanya sekadar impian yg x mungkin menjadi kenyataan....ayah seorang berhati lembut,tp tegas....seorang penyayang,pencinta yg setia,seorang ayah mithali pd anaknya,seorang suami yg setia pd isterinya....ku selalu berdoa supaya ayah bersama org2 yg beriman dan ditempatkan di syurga...insyaallah...ayah,doa adik sentiasa mengalir untukmu....adik sayang ayah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

salam ukhwahfillah abadan abada dari web mutiara mukmin